alaylm

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Emmsi-sweet - 30 juni 2013 18:53

Hola  Amigos! Jag tänkte ha en...

 


Och vinnaren får... En valfri present från önsken, 5 autos & såklart så kommer ni upp med namn och bild i bloggen ;)

Och reglerna är:

1. Ni ska ge mig 1 auto

2. Ni ska skriva om den här tävlingen på din blogg

3. Kommentera "KLAR" och skriv vad din blogg heter i dethär inlägget! (och ditt msp-namn)

Om du inte har en blogg så ska du istället göra en artbook och skriva ditt msp-namn när du skriver "KLAR" (och om man ger mig en present från önsken så får man 5 extra lotter, vilket betyder 6 lotter ist för 1)

Jag lottar ut en vinnare den 31 juli!  Lycka till Amigos!! Chiao!

Av Emmsi-sweet - 30 juni 2013 18:03

Hola Amigos! Här kommer dagens moviestar...

  

Anledningen till att du blev dagens moviestar är för att du är snäll, vi chattar typ väldigt ofta ;D och du har aldrig nånsin gjort nåt taskigt mot mig! Så därför valde jag dig :) Så kom ihåg nu ni andra fråga henne om vän, kolla hennes filmer, love ita hennes artbooks & ja ni fattar C; Chao!

Av Emmsi-sweet - 30 juni 2013 12:16

Hola hola enpañola, amigos! var i ett chattrum idag och ALLA var jätte tråkiga! bildbevis:


 

Sen efter det så gick jag in i ett annat chattrum, men där var alla också tråkiga ._.  Förut var det typ massa roliga typer i chattrummen (speciellt gallerian) men nu finns det typ inga :/ Och sen är det bara jag, eller är vip FÖR dyrt?


 

Alltså, sakerna på det här vipet är seriöst skitsnygga!! Speciellt skorna ^_^  Men betala 599 kr för det?? Seriöst! -.-

Jag tycker att det är överdrivet mycket pengar på alla vipen! Jag tycker typ att ett år ska kosta typ 199, 3 månader ska kosta typ 100, en månad 50 och 1 vecka typ 25 kr! INTE MER! Eller vad tycker ni? Aja hade tänkt att börja med..    Det blev lite fel när jag gjorde bilden men aja ._. Iallafall så man blir Dagens Moviestar om man gör nåt snällt mot mig! Typ ger auto, skriver nåt snällt till mig, & ja ni fattar 8D Och om du blir Dagens Moviestar så kommer jag skriva om dig och lägga upp bild på din moviestar i bloggen =D Det var allt för nu Amigos!

Chao!

Presentation


Välkommen till min mspblogg med daglig upd! ;) Ses!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards